sobota, 30 marca 2013

Święta i nie tylko :D

Ok na początek znów przepraszam za nieobecność każdej z nas :D Tak jakoś wyszło... W poniedziałek byłam razem z Dara na koncercie NASZEGO IDOLA. Niby minęło 5 Dni a  Ja wciąż nie wierze co się wtedy wydarzyło... Pamiętam tylko to czekanie, potem wejście na Arenę, pisk i wyjście. Nic więcej ;D 

Widziałyśmy Damiana Skoczyka !!! Nie mamy z nim zdjęcia ani autografu od Niego ALE GO WIDZIAŁYŚMY ! PRZECHODZIŁ KOŁO NAS I PATRZYŁ NA NAS I SIĘ UŚMIECHNĄŁ !! 

Mam dla was mały mix zdjęć , jest ich serio mało bo Dara nie wysłała mi wszystkich ;D



Dziś razem z rodzeństwem ozdabiałam jajka ;D Moje wyszło przepięknie, jedno jest normalnie a drugie z gipsu <połowa jaja>











Wiecie o co chodzi z ty SWAG ? Jeśli nie to jest mi smutno ale no trudno :D 



A TERAZ WESOŁYCH ŚWIĄT!
DOBREGO JAJKA!
STOŁU BOGATEGO!
nie wiem czego jeszcze Wam życzyć xD
WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE ! 
;**


 
Miśka, Dara, Niella i Kasia <3
<Hahahah>

A wy malowaliście jajka? Byliście na Koncercie Jusa? Jesteście Belieber ?
/ Niella <3

PS. Wiecie że to nasz 69 post ? :D





wtorek, 26 marca 2013

Koncert i Warszawa - The End

Heja :)
Co tam?
Wróciłyśmy z Niellą z koncertu, było mega super, świetnie, magicznie i nieziemsko. Mam pełno filmików, ale nie chcą się dodać -,-
Za to mam zdjęcia z Warszawy i Łodzi:








Dziwne te pustki, co? Ale to jeszcze przed Honey :) Potem było pełno.
A z płyty A i B przenosili do przodu :)

A tu z Warszawy kilka:




videoTu jest przechodzący przez pasu Maciek Musiał. Białe buty, fioletowy plecak :) Zapomniałyśmy go gonić, zeby zrobić sobie z nim zdjęcie.... :/
/Dara

poniedziałek, 25 marca 2013

Koncert !!!!

jak wiecie dzis jest koncert Justina !!!! wec dodaje wam post z telefonu gdyz jestem w Warszawie razem z Dara jej siostra i jej rodzicami :) post wyglada jak wyglada ale to tylko dlatego ze jest z telefonu ! powtarzam sie to chyba przez te emocje !  za jakies 2 godzinki do Lodzi !! bedzie odjazdowo!! jak wroce do domu to sprobuje dodac kilka zdjec i filmiki !!:) chcialam dodac zdjecie Dary , Laury i moje ale sie nie da xD    /Niella ;D

czwartek, 21 marca 2013

Hejka ;*

Na początek przepraszam za długą nie obecność :D
Dziś jak zapewne wiecie jest dzień wagarowicza :D
My spędziłyśmy go W SZKOLE :D
Było ciasto, babeczki i picie....
były również mecze a na koniec było ' Mam Talent' mam nawet zdjęcia :D i filmik z przebraniem naszego Pana :D


Jutro już piąteczek !!
Jejku jak ja się nie moge doczekać! 
Już jutro śpię u Dary gdyż z rana wyjeżdżamy do Dary wujka gdzieś pod Warszawą...
Troszkę pozwiedzamy a potem w poniedziałek KONCERT !
 JUSTIN NADCHODZIMY !!!

A tu macie trochę zdjęć które zrobił nasz zdolny Fotograf Pan Filip Kurosz :D < kolega z klasy xD>









Filmiki się dodać nie chcą więc kiedy indziej je zobaczycie ;*

Tu macie zdjęcie zrobione w oratorium jest to SUPER HARRY POŻERANY PRZEZ SUPER HORANA :D wymyślałam imiona dla zabawek razem z Oskarkiem :P


A wy jak spędziliście Dzień Wagarowicza?
Pochwalcie się !
Niella ;*



sobota, 16 marca 2013

Pomysły na posty?

Hejcia :)
Jak tam u Was?

W ogóle nie wiem co mam napisać ;D
Może jakieś pomysły na posty? Może pozadajecie pytania, a my odpowiemy filmikiem? Może jakieś "wyzwania" (pomysł Miśki) może jakieś dziwne fakty? Może macie całkiem inne pomysły?
Ja nie mam pojęcia! Pomóżcie! Prooooooszę ;*

Powiemy tyle: Chcę już wiosnę! Chcemy z dziewczynami pójść na "sesję na serio" (znów pomysł Miśki :))

Dobra, na koniec piosenka XD
Mi się ogromnie podoba, bo 2NE1 <3 Nielli też się spodobała, bo słuchałyśmy razem na skajpaju ;D
O.o! Nie mam jej zdjęć -,-

Podoba Wam się?
To jak będzie z tymi pomysłami?

/Dara >.<

poniedziałek, 11 marca 2013

Urodzinowa pizza ;) ahaha listopad XD

Hejoł ;)
>Ten post miał być dodany w listopadzie 2012r. ale się nie udało XD Jakoś wyszło, że zgubiły nam się zdjęcia....
A, że mamy dzisiaj dodać post, a nie wiemy jaki, to mój genialny musk wyciąga tą notkę z kopi roboczych ;P


****
W piątek (któregoś tam listopada) poszłyśmy na pizzę, z okazji urodzin Miśki. To już taka nasza tradycja ^^

Zanim weszłyśmy do lokalu musiało się coś stać. I pomijając fakt, żę Miśka się zapewne zemści :* to powiem, że wdepnęła w (....). Później tym samym butem chciała kopać Niellę pod stołem. >.<

Jak zawsze, dzisiaj też nie obeszło się bez czytania opowiadań >.<

/ Dara >.<

Tak dla wiadomości to nie było miłe ;D
Bo kto by chciał dostać z takiego buta jedząc pizze  ? /  Niella ^^


sobota, 9 marca 2013

Dzień Kobiet

Hej ^_^
Wczoraj był Dzień Kobiet ;)   My w szkole miałyśmy mały pokaz mody wiosennej- ja i Dara brałyśmy udział. I objadałyśmy się ciastem Jasińskiego (o dziwo było bardzo dobre!) Dziewczyny z naszej klasy dostały w czwartek róże od chłopaków i lizaki od pana ;33
I w tym roku sami wyszli z inicjatywą, a nie tak jak w zeszłym! Pan kupił, a oni mu potem oddawali kasę (zapomnieli). A mi wmówili, że kupili w pogrzebowym xD Ja jednak zbyt łatwo daję się nabierać -,-'   Ale ok.
Wczoraj na technice robiliśmy na szydełku. Najlepiej szło Darii, bo ona już to robi od 6 lat! Zrobiła prześliczne etui ozdobione kwiatkami ;*  Nielli też ładne <3 Moje jakieś takie koślawe...
Jeśli dziewczyny zechcą to wstawią wam zdjęcia swojego etui, bo moje 'ktoś' zabrał!





A wy co dostałyście? Chłopcy o was nie zapomnieli?! 


środa, 6 marca 2013

Kolejne testy próbne

Hejcia :)
Co tam u Was?
Też macie teraz testy próbne?
My tak....
Jesteśmy już po historii, Wosie, polskim, przyrodzie i matematyce. Jutro angielski i spokój ;D
Poziom trudności to ja sama nie wiem.... Skupiłam się na tym, żeby je napisać w czasie XD Z matematyką było ciężko ;D Ale zadania otwarte całkiem całkiem łatwe.... Biologia i historia były najgorsze.

 
                Ught!


W ogóle mamy teraz taką cudną pogodę, że nie chce się siedzieć w szkole....

A tak na koniec bo chaotycznie piszę to patrzcie jak nasza Niella ślicznie się uśmiecha *.* To zdjęcie z rozmowy na skajpaju ;D (Znowu ktoś mnie zatłucze >.<)


/Dara

piątek, 1 marca 2013

Happy Birthday Justin

Hej^_^
Dzisiaj swoje urodziny obchodzi JUSTIN BIEBER i BABCIA DARII!!!   Składamy im serdeczne życzenia <3      Darka i Niella niedługo pojadą na koncert Justina w Łodzi, więc go zobaczą >.<  A potem pokażą wam tu wszystkie zdjęcia :)   Kto będzie chciał pooglądać?
A teraz wstawię wam kilka zdjęć z google >.<  Jaki on jest słodki !!






- Miśka <3