czwartek, 31 stycznia 2013

Naleśniki *.*

Hejoł ;)
Jak tam u Was??

My chciałyśmy z dziewczynami nagrać w środę filmik na bloga. Nie miałyśmy ostatniej lekcji, a że padało to poszłyśmy do mnie, zjadłyśmy obiados i zaczęłyśmy nagrywać.
Efekt? Mamy zdjęcia naleśników:
Z lewej: ręce moje i naleśnik też mój, z prawej: ręka Nielli,
na środku, na dole naleśnik Miśki. ;D





Miśka - Genius. Zrobiła sobie naleśnika z obydwoma dżemami, serem i serkiem ;D

Wgl przeprowadzałyśmy z Niellą i Miśką debatę na temat: Czy na naleśniki jest przepis? Jak sądzicie?

Bo ja, jako najlepszy kucharz na świecie ;D uważam, że na wszystko powinien być przepis. Nawet na to jak ugotować ziemniaki. Bo skąd wiadomo ile czego wziąć ;P

A wracając do filmików.... Nie dodamy ich. Na jednym Miśka twierdzi, że głupio się zachowuje (trema przed kamerą ;D), drugi usunęłam *.* a trzeci.... Hmm.... zbyt dużo tam rozmów na temat naszych znajomych (oczywiście pozytywnie mówiąc). Chodzi o to, że głupio by było jakby zobaczyli....
Więc.... Nagramy je innym razem ;*

/Dara >.<

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Nominacja ;D

Zostałyśmy nominowane do konkursu: Liebster Award




"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (nie można jednak nominować osoby, która nominowała ciebie) oraz zadajesz im 11 pytań."

Pytania do nas:
1. Ulubiona piosenka plus wykonawca?
Dara: Justin Bieber "Maria" i "Nothing Like Us"
Niella:
Ogólnie powiedziałabym że jakaś One Direction, ale ostatnio jestem uzależniona od piosenki Justina Biebera- Nothing Like Us

Kasia: Sobota -Wbrew wszystkim prognozom
Miśka: One Direction- Kiss you i od dzisiaj Justin Bieber- Nothing Like Us

2. Ulubiona potrawa?
Dara: Truskawki ze śmietaną i cukrem ;D

Niella: pierogi albo bigos
Kasia: 
pierogi albo gyros
Miśka: 
.pizza

3. Ulubiony kolor?

Dara: Zielony i limonkowy
Niella: 
zielony i niebieski

Kasia: czarny niebieski i fioletowy 
Miśka: niebieski, fioletowy, różowy

4. Największe marzenie?
Dara: Be Somebody

Niella: zdobyć swój cel w życiu
Kasia: żeby wszystko sie poukładało
Miśka: moje wszystkie marzenia są równie ważne i ściśle tajne




Blogi, które nominujemy:
1. http://my--crazy--stories.blogspot.com/
2. http://galaxyswag.blogspot.com/
3. http://takeasmileplease.blogspot.com/

Skoro 3 blogi, to 3 pytania:

1. Ulubieniec z One Direction?

2. Jak promujecie Swojego bloga?


3. Co chcecie osiągnąć prowadząc bloga?



/Dara >.<

/ Niella <3

niedziela, 27 stycznia 2013

Tomorrow is school :/

Hej ^_^
Nasze ferie dobiegły końca ;'(  Dara się z tego cieszy, a ja płacze -,- Nie chce mi się wstawać przed 7 i chodzić na przestanek, żeby potem cały dzień spędzić w szkole ;c  Jak ja zazdroszczę osobom, które właśnie zaczynają swoje 'wakacje' ! Jest tylko jeden plus - wreszcie spotkam się ze znajomymi ze szkoły ^_^
Tymczasem za oknem śnieg... Wszędzie biało. Lubię jak przez jakiś czas jest taka pogoda, ale teraz jej już podziękuję. Za dużo było tego mrozu !

Znalazłam fajne besty ^^




To jest trochę dla smutasów ;D


Wam też się skończyły ferie?  Pada u was śnieg? 

- x <3 x <3   miśka

piątek, 25 stycznia 2013

Samoloty ;D

Hejoł ;)
Pokażę Wam dzisiaj samoloty. Mój i Nielli, bo nie wiem, czy Miśka i Kasia w końcu zrobiły ;D
To taka praca na lekcję techniki na piątek. No! W końcu do szkoły! Może tylko ja się cieszę, ale co tam ;P
Aeroplany dla fejmus Directionerek i Belieberek >.<
To jest model jakiegoś Rosyjskiego samolotu AN-2 jak się nie mylę. *Moja wiedza* XD Dobra, nie rozpisuję się, bo jeszcze coś głupiego napiszę, jak cały wieczór....

Ten jest mój, chociaż coś szuję, że jeszcze nie skończyłam ;D Muszę dopisać pewne nazwisko *.*


Ten jest Nielli. Ey! Flagę ma świetną ^^





A skoro już zgrywałam zdjęcia, to pochwalę się też moją klapką do telefonu. A co? ;D


Podobają się?? Też robicie takie rzeczy na lekcjach??
/Dara

środa, 23 stycznia 2013

Siemka !

Dziś dowiedziałyśmy sie znaczy Dara czegoś co obydwie nas zdziwiło. 
Pamiętacie P. Macieja, któremu składaliście życzenia? 
Dziś wysłał Darze link z naszym blogiem z zapytaniem czy fajny < link był dokładniej z postem z tekstem piosenki Dary>

Dara po przeczytaniu tej wiadomości doznała zgonu :) Nie wiadomo kiedy do Was wróci :(  Buahaha możecie sobie wyobrazić minę Dary gdy jej to wysłał xD 
Bezcenna :D

Ale największe pytanie
Skąd miał link z naszym blogiem?

A odchodząc od tematu.
Za szybko skończyły mi się te ferie a Wam? Mieliście ferie? Też został Wam tylko ten tydzień, który już sie prawie skończył?
Czy nawet jeszcze nie zaczęliście ferii?

Wiecie Ja, Dara i Miśka jesteśmy takie fejmus że szok :D
Chodzi mi o akcję na tt o której ostatnio Dara pisała. Jestem dumna z wszystkich Directionerek. Z polskich ale tak że z tych które nam pomogły! Ale szczerze mówiąc dopiero teraz cieszę się że mieszkam w Polsce bo to my Polskie Directionerki potrafiłyśmy i potrafimy zjednoczyć wszystkich! A dowodem jest właśnie ta akcja! 

Już sobie wyobrażam pytanie na lekcji wychowawczej:
Pan: Co robiliście pod czas ferii?
Ja, Dara i Miśka: Razem z siostrami i braćmi zawładnęliśmy całym Tt i całym światem a Pan?

Hahaha :D 


Chcę się nauczyć jeździć na nartach a wy ? :)


Tak tez chcę :D


Niella;**

wtorek, 22 stycznia 2013

Akcja na twitterze!

Hejoł ;)
Piszę zaległy post, mam nadzieję, że Niella i Miśka nie zauważą, że miał być już wczoraj, jak nie wcześniej.
Jakoś nie miałam czasu XD Za bardzo byłam uzależniona od akcji na twitterze.
Może już słyszeliście, albo nie....
Mamy ogromną prośbę. Moglibyście pomóc?
Trzeba tylko mieć konto na twitter.com i spamować hasło: 
Bo wiecie, można przez to być fejmus ;P
Macie tu przykłady:

"‎"W RMF MAXXX mówili o Directioners, że nie jesteśmy pokemonami, a tylko walczymy o koncert i puścili Kiss You. mówili też że osoby słuchające 1D są spokojne i mają szansę być najlepszymi uczniami w szkołach w odróżnieniu od słuchaczy np. metalu"
via 1DPL" post na facebook'u

http://kontakt24.tvn.pl/artykul,koncert-one-direction-w-polsce,870659.html

http://besty.pl/2044965

Tweety Directionerek mówią same za siebie. To trzeba przeżyć. Nasze marzenia mają szansę się spełnić <3
Pomożecie?  Z chęcią followniemy Directionerki ^^
@Swag_Poland
@N_i_e_l_l_a
@magicalkissing

Wiem, że niektórzy mają nas dość, dlatego bez skrupułów możecie unfollow, ale my po prostu wiezymy w marzenia.
To jak? Pomożecie?? ;*

;)
/Dara >.<

sobota, 19 stycznia 2013

....

Hejoł ;)
Wczoraj niella pisała, że Dominik szuka dziewczyny. A dzisiaj Niella poszukuje chłopaka. NIE! Nie będą razem, bo... po prostu nie.
niella szuka innego chłopaka ;*
Tak to jest, gdy po kilku latach bez kontaktu coś nam nagle przypomina o dawnych czasach....
ok, dziwnie mi tak pisać "prosto z serca" jeśli to nie moje uczucie, ale jakoś czuję taka potrzebę. Przykro mi, że Niella musi przez to przechodzić, ale wierzę, że da radę ;* Trzymaj się kochana. Jesteśmy z Tobą <3

Piosenka *.*


Jesy:
W mojej pamięci,
Wszystkie małe rzeczy, jak sztylety w moich myślach.
W mojej pamięci.
Kiedy moje serce krwawiło słowami
które zawsze chciałam ci powiedzieć ale nie znalazłam sposobu jak

Jade:
Ponieważ Ty odwracasz swoją twarz i teraz nie nawet poczuć
Obracasz swoją twarz
I teraz nie mogę Cię nawet zobaczyć
Odejdź, dopóki nie staniesz pod moimi drzwiami.
Obróć swoją twarz, odejdź i zostań.
Obróć swoją twarz.

Perrie:
W mojej pamięci..
Byłam zraniona długo przed tym gdy się poznaliśmy.
Oh, w mojej pamięci.
One ciągle płoną, odciski palców, które zostawiłeś.
To zawsze, oznaczało, że nie mogłam Ci tego powiedzieć.

Po prostu obróć swoją twarz, dopóki nie będę Cię mogła więcej widzieć.
Obróć swoją twarz, dopóki nie będę mogła Cię więcej widzieć.
Odejdź, dopóki nie staniesz pod moimi drzwiami.
Obróć swoją twarz, odejdź i zostań.
Obróć swoją twarz.

Leigh-Anne:
Za każdym razem, gdy przywołuję cię z powrotem
Przyprawiasz mnie o tysiące ran
A ja godzę się z tym jak głupia

Perrie:
Więc jaka jest teraz Twoja wymówka?
Co mamy to stracenia,

Leigh-Anne:
Tak trudno uświadomić sobie, że nawet nie mogę Cię poczuć.
Trudno uświadomić sobie, że nie mogę nawet Cię zobaczyć.

Perrie:
Więc odejdź, dopóki nie staniesz pod moimi drzwiami.
Obróć swoją twarz, odejdź i zostań.
Obróć swoją twarz.
Obróć swoją twarz i zostań.
Obróć swoją twarz.

Wiecie jak sobie pomóc w emocjonalnym dołku??
/Dara >.<

piątek, 18 stycznia 2013

Hejka !

;*

Pod ostatnim postem padło pytanie czy jesteśmy Directionerkami.
Owszem jesteśmy, trzy z nas :D Ja < Niella>, Dara i Miśka :)
Kasia jako jedyna nie. Gdy słuchamy ich piosenek to ona zawsze wyzywa ich. I wtedy zawsze dostaje w łeb :D
Ale my mamy to gdzieś ;P. Choć mnie to troszke wkurza. 

Dziś taka dziwna sprawa. Bo właśnie powiedziałam koledze że pomoge mu znaleźć dziewczyne. Ale TT nie pomaga i Ask też...
Więc może wy pomożecie? Jeśli tak to piszcie w komentarzach ile macie lat i skąd jesteście oraz jak macie na imię. Możecie podac swojego FB, TT i Aska :D

Ja dostałam pozwolenie na podanie jego Fb więc prosze ;P

http://www.facebook.com/dominik.okupnik

Mam nadzieję że ktoś jednak się zgłosi xD
Tu jest mój adres na poczte. wiec możecie tam pisac jeśli tu nie chcecie 

danielka973@o2.pl

Z góry Dziękuje :)

A to fotka dla fanów 1D :D
Wiecie o co chodzi ?



Niella ;***



środa, 16 stycznia 2013

Piosenka Dary

Siemanko !

Stęskniłam się za tym blogiem ;*
Serio! 
Dużo czasu zajmuje mi poprawianie błędów w opowiadaniu, dodawanie postów na moim blogu, pomaganie rodzicom itd. Ale nie czas na to ;*

Dziś mam zamiar pokazać Wam piosenkę autorstwa Dary :)
Prosimy o szczerą " krytykę". Dlaczego w cudzysłowie? Bo nie będzie żadnej krytyki! Bo ta piosenka jest świetna !



A oto ona :
" Ref: 
Ja Cie wcale nie kochałem,
Nawet nie wiedziałem kim jesteś.
Niepotrzebnie próbowałaś,
Dlatego Cię zwodziłem.
Nigdy tego nie zrozumiesz,
To zbyt trudne do tłumaczenia.
Umarły twe marzenia,
Już ich nie poczujesz.

1. Pragnęłaś mi pokazać, 
Że jednak Ciebie polubie.
Próbowałaś, choć mówiłem,
Że polegniesz zgubie.
Wcale nie słuchałaś,
Kiedy chciałem ostrzec.
A teraz głośno łkasz,
Bo nadziałaś się na ostrze.
Zaręczałem, że nic z tego,
Nie widziałem przyszłości,
A jednak się uparłaś,
Błagałaś bez litości.

2. Teraz sama widzisz skutki,
Mówię bez uczucia.
Wiedziałem, że skończysz
Nożem ukłuta.
Choć przecież ostrzegałem,
Nie dałaś za wygraną,
Nigdy nie chciałem
Byś była na ból narażona.
Znam się bardzo dobrze,
Chciałem Cię obronić.
A nie teraz tym tekstem
Racji swoich bronić.
Kochałaś, ja rozumiem,
Ale błagałem nie mnie.
Znałem przecież Twoje
Przykre zakończenie.

3. Nadal przepraszam
Choć to nie moja wina, 
Bo przecież z Ciebie jest
Uparta dziewczyna.
To czasem nawet lepiej,
Ale nie ze mną,
W moim towarzystwie
Nawet psy na gorsze zejdą.
Teraz będziesz już wiedziała,
Ze mną nie zaczynać,
Powiedz wszystkim innym,
By kolejne łzy powstrzymać.

4. Taka smutna historia, 
Której bohaterką byłaś.
I nikt nie był w stanie
Cię od tego powstrzymać.
Ale życia trzeba się uczyć,
A ja tylko pomagam.
Niecelowo, lecz kiedy trzeba
Kłody pod nogi podkładam.
Ty sie przewróciłaś,
A podnieść już nie możesz.
Teraz uważaj w jedno,
Kiedyś go odnajdziesz."

I jak? Podoba sie ?






Niella ;*

poniedziałek, 14 stycznia 2013

"Wycieczka" do kina i filmiki

Hejoł ;)
Dzisiaj mamy zaległe filmiki z piątku. Kręcone telefonem Nielli ;) Tańczy na nich Miśka oaz inne koleżanki i koledzy z naszej klasy i szkoły, nawet nasz wychowawca się załapał >.<
Nie zanudzam Was więcej. Przedstawiam marakenę i taniec kowbojski w naszej szkole:

video

video

I jak? ciekawy pomysł na spędzanie czasu na przerwie, prawda? ;D

A tak z "nowości", to byłyśmy (Niella, Miska i ja) dzisiaj w galerii w Lesznie, w kinie na filmie "Bejbi Blues". Był świetny, szczególnie z takim towarzystwem, jakie siedziało obok Miśki. Ale nie rozpraszajmy się XD Został mi przydzielony obowiązek opisania filmu, a nie tego co działo się w sali kinowej. (Thanx Niella). No to tak: Dziewczyna zaszła z chłopakiem w ciążę. Niestety on początkowo nie wydaje się być dobrym materiałem na ojca. Zabawia się z jej mamą.... W sumie scen takich tego nie ma aż tak dużo. Tylko, no dziewczyna chyba nie nosi stanika O.o
Ok. Może i oberwę, ale się poświęcę. Kolo Miśki siedziało.... hmmm.... jakiś chyba 5 niczego sobie chłopców ^^ Mi i Nielli spodobał się ten sam. Mośka nie przyglądała się im za bardzo. Żałuj ;D Ich wypowiedzi nie będę tu pisać, bo mogły być chronione prawami autorskimi. XD
Niestety zdjęć nie mamy, bo znów się ktoś (Niella) nie zgodził.

/Dara >.<

sobota, 12 stycznia 2013

Blogi

Hej ;)
Chciałybyśmy zaprosić Was dzisiaj i nie tylko ;D na nasze prywatne blogi:


Miśka: http://magicalkissofeverything.blogspot.com/
Niella: http://my-magical-dreams.blogspot.com/
http://life--for--dreams.blogspot.com/

Dara: http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/
http://fanfictions-love.blogspot.com/

A tak przy okazji zapraszamy też na nasze aski ;D
W razie pytań, z nudy....
Niella: http://ask.fm/Daniela151997
Dara: http://ask.fm/DAxRA

Mam nadzieję, że Wam się spodobają i zaobserwujecie, albo skomentujecie notki ;)
W zakładce SPAM, na górze strony możecie zostawić linki do swoich blogów, z chęcią wejdziemy.


/Dara >.<






środa, 9 stycznia 2013

Filmy i pytania.

Hejoł ;D
Od razu przepraszam za naszą nieobecność, jakoś nie miałyśmy chyba weny na pisanie, ale mam nadzieję, że to zmienimy.
Co tam u Was słychać??

Mamy do Was pytanie, a raczej prośbę....
Jakie znacie fajne filmy, które niedługo, albo już mają premierę, bo chcemy w poniedziałek jechać do kina, ale niestety nie wiemy na co. Pomożecie??

I tak pod wpływem nastroju mam do Was kilka innych pytań (ciągle tylko pytania ;D)
1. Jak często coś gotujecie?

2. Czytacie książki kucharskie od deski do deski?
3. Szukaliście kiedyś zdjęć np.: desek w google?
4. Lubicie ciepłe lody?
5. Mieliście kiedyś w rękach książkę dla mechanika?





No i przy okazji zapraszamy na twittera:

Niella: @N_i_e_l_l_a
Dara: @Swag_Poland
Miśka: @magicalkissing
Kasia: @KasiaSowiska

Follow Back <3

/Dara >.<

sobota, 5 stycznia 2013

3. Liebster Award


Hejka ^_^
Trzeci raz zostałyśmy nominowane do Liebster Award. Tym razem ja dodaję tego posta (miśka), bo wcześniej robiły to Niella i Dara :P     Zasady chyba już znacie, więc nie będę ich dodawać :)
Tym razem nominowała nas http://natonator.blogspot.com/ . Bardzo jej dziękujemy *u*
To zaczynamy xD

PYTANIA I NASZE ODPOWIEDZI:
1. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
Miśka: Dużo :)  Ale powiem, że Demi Lovato, Justin Bieber, Afromental, One Direction, Little Mix
Niella: Szczerze to dużo tego :) Lubie słuchać chyba wszystkiego, choć od roku chyba słucham zespołu One Direction co nie oznacza że nie słucham innych wykonawców :D

Dara: Bieber, One Direction, 2NE1 i Sistar
Kasia: B.R.O. - Jakub Birecki


2.Jak długo blogujesz
Miśka: Chyba 2 miesiące :)
Niella:Tak długo jak istnieje blog

Dara: Od 4.06.2012r.
Kasia: nie wiem


3. Twoje ulubione danie?
Miśka: Pizza :D

Niella: Bigos :)
Dara: Za dużo tego.... Jem wszystko co dają ;P
Kasia: nie wiem


4. Masz zwierzątko? Jeśli tak to jakie?
Miśka: Mam, ale nie domowe xD

Niella: 2 psy i kota
Dara: Mam, pieska, kanarka i rybki taty

Kasia: mam 2 psy

5. Ulubiona pora roku?
Miśka: Lato i Zima
Niella: Lato

Dara: Zima i lato <3
Kasia: wiosna


6. Ulubione zajęcie?

Miśka: Gadanie, słuchanie muzyki, granie na pianinie, śpiewanie, spotykanie się z przyjaciółmi, oglądanie tv... itp.
Niella: Granie na nerwach, Słuchanie muzyki, , Pisanie, śpiewanie :D
Dara: Słuchanie muzyki, pisanie, śpiewanie i tańczenie (gdy nikt nie widzi i nie słyszy), granie na gitarze, blogowanie, spacery ^^
Kasia: obijanie się



7. Masz chłopaka/dziewczynę?

Miśka: Nie ;p
Niella: nie :D
Dara: Jeszcze, nadal nie ;D
Kasia: mam

8. Kim chcesz zostać w przyszłości?

Miśka: Kolejny raz odpowiadam, że szczęśliwym człowiekiem, ale tak na prawdę nie wiem:/
Niella: Stylistką :D
Dara: Radcą prawnym albo artystą muzykiem. Ale przede wszystkim szczęśliwą mamą trójki dzieci i żoną cudownego , brązowookiego męża >.<
Kasia: jeszcze nie wiem

9. Jak nazywa się twoja/twój najlepsza/y przyjaciółka/przyjaciel?

Miśka: Mam 5 :) 3 już znacie :)
Niella: Troche ich jest :D Ale te Najważniejsze to Dara, Miśka i Kasia
Dara: Niella, Miśka, Kasia
Kasia: Daniela, Daria, Monia :P

10. Ulubiony kolor?
Miśka: Chyba fioletowy i niebieski

Niella: Dużo ich :d
Dara: Zielony i limonkowy <3
Kasia: niebieski



11. Masz swój własny styl ubierania się?
Miśka: Ubieram się jak mi się podoba :)

Niella: ubieram sie tak jak mi się podoba i tak jak mi wygodnie ;P
Dara: Oczywiście <33
Kasia: można tak powiedzieć



PYTANIA DO WAS:
1. Podoba ci się prowadzenie bloga?

2.Kto cię zainspirował do prowadzenia bloga?

3. Conversy czy Vansy?
4. Jak promujesz bloga?
5. Ulubiony zespół?

6. Ulubiony film?

7. Ulubiony serial?

8. Malujesz się codziennie?

9. Lubisz czytać opowiadania?

10. Włosy proste czy kręcone?
11. Czy blogowanie to twoja największa pasja?


NOMINUJEMY: 
I wszystkie osoby, które przeczytały tego posta <3 <3 !  


Dziękujemy za tak liczne komentarze^_^ 



piątek, 4 stycznia 2013

Ferie ;)

Hejoł ;)
Co tam u Was?
Dawno nic nie pisałyśmy, jakos tak samo wyszło....
Kiedy macie swoje ferie?? Macie już jakies plany??
Bo my za tydzień, znaczy od 14.01.13r. ;)
I zaplanowałyśmy wszystkie wyjazd na lodowisko do Głogowa i do kina na jakiś fajny film ;D
Poza tym chcemy zrobić wspólnego twittcama (czy jak to tam się pisze). No i musimy jeszcze nagrać filmik na bloga. #Zapracowane ;P

Macie tweetera?? Podajcie nazwy w komantarzach ;) Oglądałybyście naszego tc??


 
I taki tam tc Niallera ;D

/Dara