sobota, 10 listopada 2012

Siemka !

 Jak wszyscy na pewno wiecie  jutro jest Dzień Niepodległości czyli 11 Listopada.
Ale nie wszyscy wiedzą że jutro  ma jedna z nas urodzinki :D

A tym kimś jest Miśka ;**

A zmieniając temat żadna z nas nie napisała że jesteśmy w 3gim i teraz w poniedziałek, wtorek i środę  czekają nas testy co jest bardzo smutne :(

Niella ;*

Hej :)

Haha :) Wiedziałam, że będziesz mówić o moich urodzinach Niella ! ;**
Nienawidzę testów... ! Mam nadzieję, że chociaż będzie ciepło.
                                                     - Miśka
Papa wszystkim <3  Chciałybyśmy, żebyście dodawali komentarze i zaczęli nas obserwować :)

P.S : Chcecie nasze zdjęcia ? (odpowiedzi w komentarzach)






2 komentarze:

  1. Pewnie! I wszystkiego naj dla MIśki <3 Ja jestem w pierwszej i we wtorek i środę mam diagnozy :/

    OdpowiedzUsuń