niedziela, 23 grudnia 2012

Hejka ;*

Witam Wszystkich :D

Jak zapewne zauważyliście zmieniło się tło naszego bloga :)

Z czego jestem dumna bo to mi się nudziło i dlatego zostało to tak przerobione xD
Pod ostatnim postem pisaliście by Dać więcej kolorów na bloga mam nadzieję że podobają się zmiany :)

Małe pytanka do Was : 

1. Co Najbardziej podoba się wam na naszym blogu? < notki, zdjęcia, filmiki- z piosenkami, z Nami..., w jaki sposób jest prowadzony>

2. Podobają się zmiany na blogu? Liczę na szczere odpowiedzi, nawet jeśli się nie podoba...


3. Jaki prezent najbardziej chcielibyście dostać pod choinkę? Bo Dara chce dostać mopa i węgiel xD a Ja nie wiem co chcę dostać ;)


4. Na jaki kolor ubieracie zawsze choinkę < Ja zazwyczaj na biało lub srebrno bo mama tak lubi >


5. Macie twitter'a ?


A teraz życzenia od Nas dla Was ;*



"  Skacze aniołek, skacze po chmurkach,
niesie życzenia w anielskich piórkach.
Niesie w plecaku bombki i świeczki,
a w walizeczce złote dzwoneczki.
Wesołych Świąt ! "
Niella, Dara, Miśka i Kasia 
;* 






Niella ;*


4 komentarze:

  1. Dziękuję i wzajemnie! ^^ Opowiedzi:
    1. to o czym piszecie
    2. hmmm... tło tak średnio, trochę drażni oczy bo za dużo tego samego w kółko ;)
    3. laptopa *.*
    4. różne, ale zwykle róż, srebro, złoto, granat
    5. nieee ale mam facebook'a :)
    Ja też Wam życzę wesołych świąt, spełnienia marzeń i wymarzonych prezentów. ^^ Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :* Nawzajem :D
    1.Wszytko mi się podoba.
    2.Dodatki po bokach się zlewają. Ale ogólnie jest dobrze :D
    3.Ja tam chciałabym dostać Hazzę pod choinkę.
    4.Nie lubię ubierać choinki. Zwykle na złoto, czerwień albo srebro.
    5.Mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki i nawzajem : D
    1. Jestem tu pierwszy raz, ale mam zamiar przejrzeć resztę :D
    2. Trochę się zlewa ale mi tam się podoba : D
    3. Piłkę do nogi i laptopa ; D
    4. ciężko stwierdzić.. głównie to biały, czerwony, srebny, złoty..
    5.Mam ale nie korzystam .


    zapraszam do mnie; >
    http://on-top-of--the-world.blogspot.com/?view=sidebar

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 . Bardzo mi się tu podoba zdjęcia , filmiki i notki :D
    2. Bardzo :D
    3. Jakos prezenty nie uważam za super :D
    4. Czerwono , żółto ... trudno odpowiedzieć .
    5. Nie ale chyba będę musiała założyć :D

    http://minkaandminka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń