poniedziałek, 18 lutego 2013

We need spring!

Hejka =)
Och widzę, że coś mało aktywne jesteśmy ostatnio xd Przepraszamy! To niecelowe. Jakoś tak wyszło, że nie mamy weny na posty. Kasia miała coś napisać! Kasia miała napisać! Kasia miała napisać! >miała< właśnie XD

Dobra, co tam u Was?
Ja nadal jakaś taka chora, znaczy teraz tylko przeziębiona ;P

W każdym razie chcę już wiosnę....



Ale mi się marzy taka wiosna z chłopakami ;D



Znalazłam przez przypadek. Piosenkę z fajnym układem ^^ Kocham te lalki XD

Zmieniłam wygląd bloga.... Jakiś taki średni, ale tymczasowo, bo tamten był mocno zimowy XD Zastanawiałam się też nad zmianą nazwy bloga i opisem, ale to musimy ustalić z dziewczynami ;*

Dzięki, że jesteście. Macie może jakieś pomysły na kolejne posty? Z chęcią się zainteresujemy.
Może jakieś śmieszne fakty o nas? Może coś o zainteresowaniach albo coś jeszcze innego?

/Dara >.<

1 komentarz: