środa, 17 lipca 2013

Hej !

Dawno mnie tu nie było xD zresztą żadnej z nas tu nie było... :)

Daria jutro wraca z Tunezji a w sobote zawita do mnie :P
Kasia zamula w domu tak samo jak ja :P
Ale co robi Miśka? NIE WIEM !

Jak spędzacie wakacje? Ja jak już wspomniałam zamulam w domu >.<
Czytam opowiadania, które są bardzo wciągające SERIO ! Chcecie linki ? jak tam to napisze w komentarzu :P

Dziś maluje włosy.. a dokładniej tylko ich końcówki... Mam plan na kolor rudy z nadzieją że wyjdą czerwone ! :D

A tak z innej beczki.. Nie wiem co tu jeszcze napisać... Mam nadzieję że dziewczyny nie opuszczą teraz tego bloga po zakończeniu już szkoły, bo jak wiecie teraz każda z nas idzie do innej.. znaczy Dara idzie do tej samej do Miska ale inny kierunek.. Kaśka za to do Głogowa a ja do Zawodówki xD

Właśnie ! przez cały tydzień od 8 lipca byłam na praktykach xD
W pierwszy dzień bylam nieco wystraszona xD ale potem już wpadłam w ich obroty xD jeśli jest ktoś kto jest ciekawy co tam robiłam i jak to wyglądało niech napisze a OBIECUJE że o tym opowiem :)

JAK SPĘDZACIE WAKACJE? WYJEŻDZACIE GDZIEŚ ? PODZIELCIE SIĘ Z NAMI TYM !

 
 
 
 /Niella :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz