czwartek, 26 września 2013

JOŁ ! *.*

HEJ ! TĘSKNIŁAM !

Mam pomysł ale nie wiem co wy na to.. bo tak naprawde sie nie znamy więc co powiecie na nw.. 5  faktów o każdej z nas ?

oki ja będe pierwsza

1. mam 4 młodszego rodzeństwa (3 siostry i brat)
2. Jestem Directioner a może nie jestem Belieber ale kocham Jusa
3. Chcę być stylistką ale jestem w szkole zawodowej ucze sie na fryzjera ( jeśli ktoś też sie uczy lub chce i chce sie o coś zapytać lub bym powiedziała coś o praktykach to pisać ! :) )
4. Chcę zamieszkać w Londynie
5. Po 18stych urodzinach zrobię sobie tatuaż na lewym nadgarstku i bedzie to koniczynka :)

Ok mam nadzieje że dziewczyny tez sie w to zabawią i coś napiszą :D

jeśli jest coś co chcecie o mnie wiedzieć to po prostu zapytajcie !


KRÓTKO ALE CHCIAŁAM WAM UDOWODNIĆ ŻE NIE ZAPOMNIAŁAM O WAS ;*

ZAPRASZAMY !  http://badhoran.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz