czwartek, 20 czerwca 2013

Polonez i komers

Heja :)
Jak zwykle spóźnione, ale cóż.

W piątek mieliśmy w szkole komers. Ładny polonez, dobre jedzenie (a ja wiem najlepiej, bo jadłam najwięcej Xd), super zabawa, tańce, zdjęcia. Klasa 3A :)) Było po prostu cudownie. Dziewczyny cały wieczór szalały na parkiecie, a ja testowałam jakość jedzenia. A żeby nie było, ze tylko jadłam, bo to przecież nie prawda to wychodziłam z kolegami na dwór. (Nie lubię tańczyć :))

Dziewczyny zrobiły mi nieziemski prezent <3 Przed północą namówiły chłopaków, żeby zanieśli mnie na świetlicę. Tak DJ włączył "sto lat" i cała szkoła zaczęła śpiewać ^^ Jeju, jak ja się wzruszyłam <3 Nie jestem w stanie opisać mojego pozytywnego zaskoczenia. Potem cała klasa poszła do naszego stołu i jedliśmy tort *.* Kurczę, dziewczyny oszalały <3 Dziękuję ;*

To teraz zdjęcia, bo filmik będzie jak znajdę kamerę O.o Gdzieś mi się schowała ;D

Ja mam zdjęcia tylko z poloneza, o resztę proście dziewczyny :))





A Wy już mieliście Komers? Tańczyliście poloneza? :)
/Dara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz