czwartek, 27 czerwca 2013

Zakończenie roku :)

Hejka :) 

Dzisiaj odbyło się zakończenie roku.
Dlaczego dzisiaj ?
Ponieważ jesteśmy w klasie trzeciej i już się rozstajemy :c

Jest to fajny dzień ponieważ zaczynają się wakacje, ale z drugiej strony chce mi się płakać .
Rozstajemy się. Każda z nas pójdzie do innej szkoły albo klasy. Nie będziemy już się tak często widywały, lecz mam nadzieję, że zawsze już utrzymamy kontakt ze sobą.

Miśka i Dara otrzymały świadectwa z czerwonym paskiem :) 
Ja i Niella jak zawsze bez paska ale z uśmiechem :) 

Nawet specjalnie z okazji końca szkoły tańczyłyśmy wraz z dziewczynami z klasy :) 

Niestety ale nie mogę dodać filmiku z nagraniem :c Ale postaram się go dodać jeszcze :)

A oto parę zdjęć z zakończenia roku i biwaku :) 
 Niella i Ja :D
 Ja i Dara (tatuś) ;*
 ♥!
 :)
 Dara do jeziora nie na kocu cały czas siedzisz :P
 Gra w piłkarzyki :)
 Niella piękna :D
 Grono Gamoni ;*
 Wera i Dara :)
 Grupa z kręgli :)
 Teraz moja kolej na wrzucenie do jeziora :P
 Dara ćpunie ;* :P
 hehehhe :) Ja 
 Monia mistrz w kręgle :D

A te już z zakończenia :)
 Od razu po zatańczeniu :)
 Gotowe do tańca :)
 Dostałam moje świadectwo :) W KOŃCU
 Najlepsze :D ;***
 Grupowy przytulas :D 

Na biwaku byłyśmy od poniedziałku do środy :) pogoda nam nie dopisała, ale było naprawdę SUPER :)

A Wy już po zakończeniu ze świadectwami czy dopiero jutro ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz